JAK TO DZIAŁA?

60sekund

Tyle potrzebują nasze algorytmy, żeby skonfigurować optymalną reklamę

180dni

Mniej więcej tyle potrzebuje średniej klasy marketer, żeby dobrze zoptymalizować grupę odbiorców

30minut

Co tyle nasze algorytmy weryfikują i optymalizują każdą uruchomioną reklamę

7dni

Mniej więcej tak często reklamę optymalizuje manualnie marketer

2 + 2 = ?



Czy to możliwe, żeby człowiek był szybszy od maszyny? Od czasu wynalezienia roweru stało się to bardzo trudne. Odkąd wymyśliliśmy komputery - jest to niemożliwe. Dlaczego możemy tak powiedzieć?

Wyobraź sobie, że ktoś zada Ci do rozwiązania równanie "2+2=?" Jak długo zastanawiałbyś się nad odpowiedzią? Czy użyłbyś do rozwiązania kalkulatora? Oczywiście, że nie! Dobrze wiesz, że wynik podasz natychmiast. Wykorzystanie kalkulatora do wykonania tego zadania byłoby nieracjolane. Jesteś świadomy, że przez to proces zostałby niepotrzebnie wydłużony. Nie byłoby to optymalne rozwiązanie.

Ale pozwólmy sobie nieco utrudnić zadanie. Zastanówmy się nad równaniem "2083 x 5348 = ?" Czy w tym wypadku również podasz wynik z pamięci? Nie! Dobrze wiesz, że tym razem optymalnym rozwiązaniem będzie użycie kalkulatora. Zdecydowanie przyśpieszy to rozwiązanie zadania. Idąc dalej tym tokiem rozumowania wyobraź sobie jeszcze bardziej złożone zadania. Do ich rozwiązania użyjesz zapewne excela lub innych udogodnień dostępnych w obecnych czasach. Dlaczego tak zrobisz? Ponieważ interesuje Cię możliwie najszybsze znalezienie rozwiązania. Chcesz, aby czas przeznaczony na dotarcie do celu był optymalny

Jak to się ma do reklamy w social mediach?

Optymalna reklama powinna docierać do osoby, która z możliwie największym prawdopodobieństwem skorzysta z Twojej oferty. Powinna też wyświetlić się o możliwie najlepszej porze dnia dla tego konkretnego odbiorcy.

Nie chcemy przecież płacić za to, że reklama ukaże się osobom kompletnie niezainteresowanym naszymi usługami czy produktami. Niepotrzebne nam byłoby również wyświetlanie reklamy o porze, w której nasz obiorca nie jest skłonny podjąć decyzję o zakupie. Gdyby tak było lwia część budżetu reklamowego byłaby marnowana.

Żeby chociaż w zbliżonym stopniu zoptymalizować reklamę w taki sposób przeciętny marketer potrzebuje pół roku(!). Następnie mniej więcej raz w tygodniu sprawdza parametry i w razie potrzeby, dalej ją optymalizuje.

A co, gdyby można posłużyć się oprogramowaniem, które powyższe zadanie wykona w kilkadziesiąt sekund a następnie będzie się samodzielnie korygować mniej więcej co 17 minut? Czy to nie zalążki sztucznej inteligencji ;)?

Jeden powie: „nie”, drugi: „jak najbardziej!”. Jakby nie było takie oprogramowanie jest już dostępne! Używamy go, żeby Twoja reklama była zoptymalizowana możliwie najlepiej. Dzięki temu przy minimalnym budżecie wyciskasz maksimum wydajności!

Jeszcze raz przelicz, ile to: „2 + 2 = ?” My w tym czasie zoptymalizujemy Twoją reklamę! 😉

Czy człowiek może być szybszy od maszyny? Pomyśl sam!
Wybierz optymalne reklamy w social mediach i wystrzel ze swoją sprzedażą!

  • ROZPOZNAWALNOŚĆ TWOJEJ MARKI83%
  • POZYSKANIE NOWYCH KONTRAKTÓW75%
  • OPTYMALIZACJA BUDŻETU REKLAMOWEGO100%
  • NOWA SPRZEDAŻ90%
SZYBKI KONTAKT